ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

    توجه توجه :پس از ارسال تیکت، پاسخ بخش پشتیبانی به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. همچنین برای مشاهده پاسخ کافیست بر روی دکمه ورود در بالای صفحه کلیک کنید و شماره تلفن همراه ثبت شده خود را وارد نمایید.

    تلفن های پشتیبانی ما به شرح زیر خواهد بود.

    02144878345 - 02144879630



    بسیار خب
      پرینت

    اطلاعیه مهم برای ارسال پیامک اطلاع رسانی

    سلام 

    کاربر محترم سایت دارالترجمه رسمی پارسیس با عنایت به اینکه امکان ارسال پیامک اطلاع رسانی , پرسش و پاسخ برای کاربران عزیز فراهم شده لطفا برای دریافت سریع پیامک های بخش پشتیبانی سایت ( اعم از اطلاع از دریافت سفارشات و پاسخ به تیکت ها ) لطفا به شرح زیر عمل کنید 


    در صورتی مشترک همراه اول هستید 

    ارسال‌های بخش پشتیبانی دارالترجمه رسمی پارسیس نظیر پیام به تیکت و اعلام هزینه و زمان ترجمه شما علاوه بر ایمیل و نمایش در پنل کاربر شما به شماره همراه شما نیز ارسال خواهد شد . 

    لازم به ذکر است دریافت پیامک از بخش پشتیبانی دارالترجمه رسمی پارسیس در ارائه بهتر خدمات به مشترینا کمک بسیاری میکند لذا شما عزیزان میتوانید در صورتی مشترک همراه اول می باشید از طریق روش زیر این امکان را فعال نمایید 


    برای خروج از لیست سیاه همراه اول، می‌بایست عدد ۲ را به سامانه ۸۹۹۹ ارسال نمود. پس از ۲۴ ساعت شماره موبایل موردنظر، از لیست سیاه همراه اول خارج می‌گردد .


    در صورتی که مشترک ایرانسل می باشید 

    برای خارج کردن شماره از بلک لیست ایرانسل ( فعال کردن پیامک های تبلیغاتی ) کافیست از خطوط  ایرانسل عدد ۱ را به ۵۰۰۵ ارسال فرمایید .