ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

    توجه توجه :پس از ارسال تیکت، پاسخ بخش پشتیبانی به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. همچنین برای مشاهده پاسخ کافیست بر روی دکمه ورود در بالای صفحه کلیک کنید و شماره تلفن همراه ثبت شده خود را وارد نمایید.

    تلفن های پشتیبانی ما به شرح زیر خواهد بود.

    02144878345 - 02144879630



    بسیار خب
      پرینت

    راهنمای ثبت سفارش ترجمه

    با سلام

    کاربر محترم لطفا در هنگام ثبت سفارش ترجمه به راهنمایی های ذکر شده دقت نمایید بدیهی است در صورتی که طبق راهنمای این مقاله اقدام نمایید تنها میتوانید در کمتر از ۱ دقیقه درخواست خود را به پشتیبانی مورد نظر خود ارسال نمایید..

    جهت ثبت درخواست سفارش ترجمه میتوانید طبق تصویر بالا بر روی لینک ارسال تیکت کلیک کنید و مشخصات دقیق خود را وارد نمایید 

    توجه توجه : از طریق این بخش فیلم آموزشی ارسال درخواست به راحتی می توانید درخواست خود را برای کارشناسان دارالترجمه پارسیس ارسال نمایید

    ۱- لطفا به هیچ عنوان از مرورگر ناشناس  ( یا برگه ناشناس ) در هنگام استفاده از این بخش از سایت استفاده نکنید زیرا نمایش امکانات شما بر اساس تاریخچه مرورگر شما است .

    ۲- در صورتیکه از طرف پشتیبانی دارالترجمه رسمی پارسیس به ایمیل شما با عنوان بخش پشتیبانی دارالترجمه رسمی پارسیس پاسخی ارسال گردید در انتهای ایمیل لینکی وجود دارد که شما را به پنل کاربری خود منتقل میکند اگر پس از کلیک بر روی لینک به صفحه اصلی منتقل شدید حتما بایستی برای ورود به پنل کاربری خود و مشاهده تیکت ها از بالای صفحه بر روی دکمه ورود کلیک کنید 

    ۳-در هنگام ارسال تیکت حتما کیبورد سیستم شما انگلیسی باشد 

    ۴-در صورتی که قبلا عضو سایت شده اید و یا تیکت ارسال کردید از منو ورود با نام کاربری انگلیسی خود و رمز عبور وارد شوید